ouvindo incansavelmente

3:37 PM



Trechos que me fazem querer ouvir trocentas vezes cada uma destas músicas:

1_
Dancing in the dark - Bruce Springsteen

You can't start a fire without a spark
This gun's for hire: 
Even if we're just dancing in the dark

2_ Shadow days - John Mayer

Hard times have helped me see... 
I'm a good man, with a good heart
Had a tough time, got a rough start
But I finally learned to let it go
Now I'm right here, and I'm right now
And I'm open, knowing somehow
That my shadow days are over now.

3_ Dear Marie - John Mayer [John, quem é a tua Marie??? rs]

Remember me, I'm the boy you used to love
When we were fifteen
Now I wonder what you think
When you see me on the magazine


4_ Just like a woman - Bob Dylan

You fake just like a woman
You make love just like a woman
Then you ache just like a woman
But you break just like a little girl.


5_ You are my sunshine - Johnny Cash

You make me happy
When the skies are grey
You'll never know, dear
How much I love you
Please don't take my sunshine away

6_ Não vá embora - Marisa Monte

Entre tanta gente chata, sem nenhuma graça, você veio
E eu que pensava não me apaixonar
Nunca mais na vida
Eu podia ficar feio, só, perdido

Mas com você eu fico muito mais bonito
Mais esperto
E podia estar tudo agora dando errado pra mim
Mas com você dá certo

7_ Laranja - Maria Gadú

Se quer tamanho, eu vou despir a alma
E afogar a calma
Salivando um beijo teu

8_ Vermelho - Marcelo Camelo

Trago nesses pés o vento
Pra te carregar daqui
Mas você sorri desse jeito
E eu, que já perdi a hora e o lugar, aceito.
                                                                                                                              

Só amor.

You Might Also Like

0 comentários

mais lidos

poesiapoesiapoesia

poesiapoesiapoesia

no youtube